نوار ترمز پله خود چسب

نوار ترمز پله خود چسب
کد کالا: نوار ترمز پله خود چسب

لیست قیمت انواع ترمز پله

ترمز پله سمباده ای

ترمز پله ی سمباده ای نیز یکی دیگر از سری ترمز پله های ایمن ساین می باشد که همان طور که از اسم آن مشخص است ، ظاهری شبیه به سمباده دارد. سمباده ، سنباده و یا کاغذ ماسه ( که اصطلاح رایج آن در بین عوام به صورت سمباده می باشد ) ، ورق هایی از جنس کاغذ ، مقوا و یا پارچه می باشند که دانه های سخت که کار سایندگی را بر عهده دارند ، بر روی آن ها با استفاده از چسب های مخصوص و ضد آب ، نصب گردیده است. سمباده در صنعت کاربرد های بسیار متنوعی دارد مانند سابیدن انواع چوب و فلزات و گچ و... ولی به طور خلاصه کارایی کلی آن ها جهت سابیدن می باشد. ترمز پله ی سمباده ای نیز وظیفه ی ایجاد محیط ساینده و ضد لغزش برای تردد را دارد. ترمز پله ی سمباده ای را می توان همان سنباده ی پشت چسب دار دانست که آماده ی نصب و اجرا بوده و به راحتی در محل مورد نظر ثابت می شود. کاربرد عمومی ترمز پله سمباده ای برای محل های داخلی و کم تردد می باشد. علت آن هم شکل ظاهری و نحوه ی تولید آن ها است. به دلیل پشت چسبدار بودن ترمز پله سمباده ای ، نباید آن ها را در محیط های بیرونی و در شرایط جوی طبیعی مانند بارش باران و برف قرار داد ، زیرا بعد از مدتی ممکن است چسب ترمز پله سمباده ای از بین برود. همان طور که ذکر شد این ترمز پله در محیط های داخلی منازل مسکونی ، دفاتر و ادارات ، فروشگاه های محلی ، مطب پزشکان و سایر محیط ها با تردد کم ، مناسب می باشد. ترمز پله سمباده ای به صورت رول های 20 متری عرضه می گردد که خود دارای دو عرض مختلف 2.5 و 5 سانتی متری موجود می باشد. مبنای محاسبه ی قیمت ترمز پله سمباده ای بر حسب متر طول بوده و قیمت آن به صورت رولی ارائه می گردد. برای اجرای ترمز پله ی سمباده ای می بایست که محل مورد نظر را از قبل با استفاده از پارچه ی مرطوب ، تمیز کرده تا نتیجه ی بهتری از چسبندگی ترمز پله داشته باشیم. ترمز پله ،نواری است که از لیز خوردن روی سطوح لغزنده مانند پله ها جلوگیری می کند.نوار ترمز پله(استوپ پله) نوعی از کفپوش های ضد لغزندگی(antislip) بر روی پله ها و رمپ ها محسوب می شود. نوار های ضد لیز خوردن به شکل زبر(سمباده مانند)است  که به صورت خود چسب  در سایز های مختلف ارایه می شود.مزیت Fix tape  ها در اجرای آسان و سریع توسط مشتریان و قیمت پایین این محصول است. این نوع از استوپر ها به سادگی در لبه پله ها میچسبد و مانع از لغزندگی و سر خوردن  افراد در پله ها ،رمپ،استخر،حمام می شوند.

ترمزپله سیلیسی

 همانطور که از اسم این محصول پیداست از رزین های رنگی همراه با دانه های سیلیس و زیر کار فلزی تولید گردیده است . روش تولید در این محصولات همانند کفپوشها می باشد. یعنی دانه های سیلیس در رزین ها ترکیب شده و یک لایه متناسب با مصرف بر روی ورق فلزی پیاده می شود و در اندازه های مختلف تولید می گردد . شایان ذکر است محصول ترمز پله ها در استاندارهای بین المللی نباید کمتر یا بیشتر از ۵ سانتیمتر و نهایت ارتفاع ۲ میلیمتر باشد . 

   

انواع ترمز پله سیلیسی ( ضد لغزنده پله سیلیسی ) : 

ترمز پله سیلیسی در رنگ های مختلف بصورت ساده یا دارای نوارهای شبرنگ یا شب تاب تولید می گردد و بطور عموم دارای عرض ۵ سانتی متر و دارای ارتفاع ۳.۵ میلیمتر می باشد . تنوع رنگ و نوع شبرنگ ها و نسبت بها باعث آن گردیده که تولید این محصول به سفارش مشتری تغییر رنگ داده و مورد نظر مشتری قرار بگیرد . روش نصب در ترمز پله سیلیسی  ( ضد لغزنده پله سیلیسی ) به دو روش انجام می پذیرد :

  • روش اول پشت چسب دار
  • روش دوم استفاده از چسب صنعتی

مزایای ترمز پله سیلیسی : 

  • تنوع رنگی محصول .
  • ارتفاع کمتر از مدل های آلومینیومی و لاستیکی ( حدود ۳.۵ میلیمتر )
  • زبری سطح که واقعا باعث جلوگیری از سر خوردن می شود ( بعلت داشتن دانه های سیلیسی زبر روی کار ) 
  • نصب راحت تر نسبت به مدل های لاستیکی و آلومینیومی .
  • بخاطر نداشتن مواد PVC در گرما و سرما تغییر حالت نمیدهد.

معایب ترمز پله سیلیسی :

  • ارتفاع بیش از ۲ میلیمتر .
  • سایشی بودن محصول بخاطر استفاده از دانه های سیلیس ( دانه های سیلیس بخاطر ماهیت خود به مرور زمان و طی تردد ؛ کم کم از بین خواهد رفت . )
  • مقاوم نبودن در برابر نور خورشید .
  • پایدار نبودن محصول در طول زمان بخاطر استفاده از مواد رنگی در مواد سازنده آن .
  • ایجاد صدمه به پوست بعلت زبری زیاد در جاهایی که قرار است استفاده کنندگان از کفش استفاده نکنند .
  • رطوبت بر روی سطوح فلزی و لاستیکی ، خود باعث لغزندگی می گردد .
  • عمر کوتاه محصول و افت کیفیت طی زمان به علت از دست دادن زبری سطح .
  • کنده شدن دانه های سیلیس در اثر تردد بعلت نوع مواد و نوع ساخت .

ترمز پله لاستیکی

  همان طور که از اسم این دسته از ترمز پله مشخص است ، تماما از لاستیک مسلح شده ساخته شده اند که ما بین آن ها از الیاف طبیعی به صورت طولی ، برای استحکام هر چه بیشتر محصول استفاده شده است. شماتیک کلی ترمز پله لاستیکی و یا همان لب پله ی لاستیکی به صورت یک نوار 6 سانتی همراه با شیار های طولی مناسب برای تامین امنیت پله های ورودی می باشد. ترمز پله لاستیکی به صورت طولی 6 سانت از فضای جلویی هر پله را می پوشاند که با توجه به نوع ساختار ، اصطکاک و فرسایش بسیار مناسبی را ایجاد کرده و به خوبی مانع لیز خوردن در هنگام ورود به ساختمان و تردد از روی پله ها می گردد. این ترمز پله ها تک رنگ بوده و فقط در رنگ مشکی موجود می باشند. علت این مسئله به نوع متریال ساختاری این ترمز پله باز می گردد. به طور خلاصه ، لاستیک طبیعی و خالص فقط و فقط با رنگ مشکی در طبیعت می جورد می باشد. از این رو ترمز پله لاستیکی فقط به صورت تک رنگ مشکی موجود می باشد. گروه تولیدی پاخور برای رفع این مشکل و در نظر گرفتن تمامی سلایق مشتریان عزیزمان ، ترمز پله های  pvcبا انواع رنگ بندی مختلف را ارائه داده است. این لب پله های pvc رنگی دقیقا با همان قابلیت ترمز پله لاستیکی ارائه داده می شود و تنها تفاوتشان در رنگ بندی آن هاست. این گروه از ترمز پله ها به صورت پشت چسبدار و آماده ی نصب ارائه داده می شود. به این صورت که محل مورد نظر اجرای ترمز پله را به وسیله ی یک دستمال تمیز می کنیم ، حال لیبل چسب پشت ترمز پله را جدا کرده و در محل مورد نظر می چسبانیم. برای بهبود عملکرد و استحکام ترمز پله لاستیکی ، بهتر است بعد از اجرا ، به وسیله ی چکش پلاستیکی روی ترمز پله ضربه بزنیم. با توجه به این مسئله که ترمز پله لاستیکی به صورت پشت چسب دار و آماده نصب می باشد ، بهتر است از این مدل لب پله ، در محیط های داخلی همراه با تردد متوسط استفاده کرد ؛ مانند : پله های داخلی منازل مسکونی ، ادارات ، فروشگاه ها و... مبنای محاسبه ی قیمت ترمز پله لاستیکی ، متر طول می باشد. قیمت مقرون به صرفه ، راحتی اجرا و نصب ، شمایل بسیار شکیل ، کارایی بسیار بالا ، مقاوت منحصر به فرد و ماندگاری بالا و... از جمله ویژگی های ترمز پله لاستیکی می باشد که خود باعث محبوبیت این لبه پله در بین مشتریان عزیزمان گشته است.

نوشتن نظر

نام شما:


نظر شما: توجه : HTML ترجمه نمی شود!

رتبه: بد           خوب

کد امنیتی را در کادر زیر وارد نمایید: