نیوجرسی پلاستیکی

نیوجرسی پلاستیکی
کد کالا: نیوجرسی پلاستیکی

نیوجرسی پلاستیکی :  

احتمالا بارها قطعه پلاستیکی بزرگی که در کنار خیابانها و جاده‌ها قرار دارند را دیده باشید، ولی  به نوع کاربرد و دلایل استفاده از آنها دقت نکرده باشید. از کاربردهای این بلوک‌ها می‌توان به، جداسازی مسیرها و راهها و مسدود کردن جاده ها اشاره کرد ، این کالا هم یکی از همین بلوک‌ها میباشد که بانام «نیوجرسی» شناخته شده است. جنس این نیوجرسی ها از پلاستیک سخت و مقاوم تشکیل شده است و در ابعاد مختلف و رنگهای متنوعی تولید میشود ، که در زیر به آن اشاره شده است .  برای مثال از رنگ قرمز این نیوجرسی ، می‌توان به‌عنوان علامت بازدارنده استفاده کرد .  از مهمترین ویژگی این محصول قابلیت پر کردن آب داخل آن جهت بالا رفتن  وزن میباشد که آن را از یک پلاستیک 9.4 کیلویی به یک بلوک فوق العاده سنگین بدل می‌کند بعد از استفاده و برای حمل آن به‌راحتی می‌توان درپوشی که روی آن ایجاد شده را برداشت و آب داخل آن را خالی نمود.  این جدا کننده های برای ترافیک های سبک و سنگین در جاده ها ، خیابانها ، پارکینگها و مکانهایی که نیاز به پارتیشن بندی محوطه دارد استفاده می شود .نیوجرسی ها طوری ساخته شده اند که خسارت وسایل نقلیه را در برخورد به حداقل می رسانند. نیوجرسی های ترافیکی با ایجاد دیواری طولانی مسیرهای جاده ها و راه ها را از هم جدا کرده و یا در مواردی که تعمیرات جاده ای و عمرانی وجود دارد با ایجاد دیواری مسیر اصلی را از قسمتی که کارگران مشغول کار میباشند جدا کرده و باعث ایمنی بیشتر هم برای کارگران و هم برای رانندگان می شوند.

کاربرد و مزیت های نیوجرسی پلاستیکی :  جابجایی راحت به دلیل سبک بودن  قابلیت پر شدن با آب و ماسه  داشتن ورودی و خروجی آب و ماسه  تنوع در تولید در رنگهای مختلف  جایگزینی برای قطعات بتنی  قابلیت بازیافت در صورت شکسته شدن  داشتن اتصال نری و مادگی برای استفاده در مسیرهای طولانی  کمترین امکان آسیب پذیری به افرادی که آنها را جابجا می کنند.جدول پلاستیکی ترافیکی ( نیوجرسی ) جهت ایمن سازی حاشیه راه یا خیابان در دست عملیات عمرانی طراحی و ساخته شده است.این جداول از مواد درجه 1 تولید شده و مقاومت بالایی در برابر ضربات و نور خورشید دارد.این جداول را میتوان با آب و شن و ماسه پر کرد.

نیوجرسی پلاستیکی ۱ متری

نام : نیوجرسی

جنس : پلی اتیلن

رنگ : زرد و قرمز

وزن : ۸۸۰۰ گرم

ابعاد : ۱۰۰*۷۰* ۳۹ سانتی متر

کاربرد : جداکردن و هدایت مسیر عبوری

توضیحات بیشتر درباره نیوجرسی پلاستیکی ۱ متری

نیوجرسی برای اولین بار در ایالت نیوجرسی امریکا تولید شد و به بازار عرضه گردید و از آنجا نام نیوجرسی را به خود گرفت.نیوجرسی انواع مختلفی دارد که نیوجرسی بتنی و نیوجرسی پلاستیکی دو نوع آن می باشد. نیوجرسی پلاستیکی معمولا برای جداکردن مسیر به صورت موقت در خیابان های اصلی و جاده ها استفاده می شود.همچنین بر سر دوربرگردان ها نیز میتوان از نیوجرسی پلاستیکی استفاده کرد. میتوان برای سنگین کردن نیوجرسی پلاستیکی از آب یا ماسه استفاده کرد.جنس نیوجرسی پلاستیکی ۱ متری از نوع پلی اتیلن می باشد که در مقابل تغییرات محیطی و همچنین تابش مستقیم نور خورشید بسیار مقاوم بوده و همچنین قابلیت تحمل فشار و ضربه های زیاد را دارا می باشد.یکی دیگر از کاربردهای نیوجرسی پلاستیکی بستن مسیر عبوری و همچنین هدایت مسیر اتومبیل ها می باشد. از آنجا که در نیوجرسی پلاستیکی از طرفین محل هایی به صورت نری و مادگی وجود دارد ، آنها به راحتی به یکدیگر متصل شده و برای هدایت و بستن مسیر نیز می توان از نیوجرسی پلاستیکی استفاده کرد.وزن کم نیوجرسی پلاستیکی ۱ متری موجب شده است که به راحتی قابل حمل بوده و برای مسیرهایی طولانی را با سرعت بالا از یکدیگر جدا کرد.جنس و رنگ نیوجرسی پلاستیکی موجب می گردد که نور تابیده شده در شب را به خوبی بازتاب کنند و به راحتی قابل رویت باشند، تا رانندگان بتوانند به راحتی از مسیر حرکتی خود مطلع شوند.

 نیوجرسی پلاستیکی ۱ متری

نیوجرسی پلاستیکی ۲۰۰ سانتیمتری قطعات مدولاری هستند که به منظور جداکردن مسیرهای ترافیکی از یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرند. نیوجرسی 2 متری ساخته شده از با کیفیت ترین مواد پلی اتیلنی بوده که از آن به منظور جداسازی موقت دوربرگردان ها از مسیر اصلی، جلوگیری از انحراف خودروها، محافظت از کارگران پروژه های راهسازی در مقابل خودروها، موانع امنیتی ضد تروریستی، سیل بند، ایمن سازی برخی نقاط حساس خیابان و کنارگذر جاده های فرعی استفاده می گردد. همچنین از نیوجرسی برای تفکیک موقت جاده ها، خیابان ها و نشانه گذاری ابتدا و انتهای بلوارها استفاده می گردد. از آنجاییکه برای اولین بار طراحی و تولید این محصول در دهه پنجاه میلادی توسط موسسه تکنولوژی استیونس وابسته به اداره ایالتی بزرگراه های نیوجرسی صورت پذیرفت این نوع خاص از تجهیزات ترافیکی به نیوجرسی معروف گشته اند.استفاده از نیوجرسی های قابل حمل در حین انجام پروژه های عمرانی روش خوبی برای هدایت کردن ترافیک به یک مسیر موقت می باشد. برخلاف تجهیزات ترافیکی بتنی این محصول به آسانی قابل حمل بوده و قابلیت پرشدن با آب را نیز دارا می باشد. مقاومت بالا در برابر گرما و سرمای شدید، ساخته شده از مواد آنتی استاتیک و Anti UV و برخورداری از دریچه های ورودی و خروجی آب از دیگر ویژگی های این محصول به حساب می آید.

مشخصات فنی

  • طول                    ۲۰۰ سانتیمتر
  • عرض                   ۷۰ سانتیمتر
  • ارتفاع                  ۱۰۰ سانتیمتر

ویژگی ها

  • حمل و نقل آسان
  • استحکام بسیار بالا
  • قابلیت اتصال به یکدیگر
  • ساخته شده از پلی اتیلن
  • دریچه های ورودی و خروجی آب
  • مقاومت بالا در برابر شرایط سخت جوی
  • ساخته شده از مواد آنتی استاتیک و Anti UV
  • جایگزین بسیار مناسب برای تجهیزات ترافیکی بتنی

 

نوشتن نظر

نام شما:


نظر شما: توجه : HTML ترجمه نمی شود!

رتبه: بد           خوب

کد امنیتی را در کادر زیر وارد نمایید: