تابلو های ترافیکی الکترواستاتیک

تابلو های ترافیکی الکترواستاتیک
کد کالا: تابلو های ترافیکی الکترواستاتیک

نشان‌های راهنمایی و رانندگی در ایران به سه دسته تقسیم می‌شوند، دسته اول نشان‌های بازدارنده راهنمایی و رانندگی هستند، از این گروه تابلوها می‌توان به بوق زدن ممنوع، منطقه ایستادن ممنوع و توقف ممنوع اشاره کرد. دسته دوم تابلوهای هشدار دهنده یا اخطاری هستند، جاده باریک می‌شود، گذرگاه عابر پیاده و کارگران مشغول کار هستند از این دسته علائم هستند. دسته سوم به تابلوهای آگاهی دهنده یا اخباری معروف هستند. پایان منطقه محدوده سرعت، تونل و بیمارستان در این طبقه قرار دارند.که این این تابلو های ترافیکی، تابلو ها با پایه 3متری با رنگ الکتو استاتیک پوشش داده شده اند و پیچ و مهره و بست برای نصب بر روی پاه می باشند.این تابلو ها در بدترین شرایط آب و هوایی با دوام می باشند.

 پایین ترین قیمت های تابلوهای الکترو استاتیک(تابلوهای ترافیکی) را از ما بخواهید.

تابلو ترافیکی (فریم الکترواستاتیک) / دایره /شبرنگ :

تابلو ترافیکی (فریم الکترواستاتیک) / دایره /فریم خام:

تابلو ترافیکی (فریم الکترواستاتیک) / مثلث/فریم خام:

تابلو ترافیکی (فریم الکترواستاتیک) / جهت نما/شبرنگ :

تمامی تابلو های الکترو استاتیک در سایزها و اشکال مختلف موجود می باشد.

تابلو ها بصورت فریم خام و بدون برچسب هم تولید می شوند

پیچ و بست و مهره تابلو های الکترواستاتیک(تابلوهای ترافیکی):

انواع تابلوهای ترافیکی در سایزها ی مختلف :

جهت دریافت لیست قیمت فروش فریم خام تابلو ترافیکی در ابعاد و مشخصات مختلف  جهت ایمن سازی معابر مطابق با استانداردهای سازمان ترافیک و اداره راه استان مربوطه و دیگر لوازم و تجهیزات ترافیکی و علائم جاده ای همچون موانع و جداکننده ترافیکی و گل میخ و رفلکتور پلاستیکی و بشکه ایمنی و استوانه ایمنی و شبرنگ ترافیکی و سرعتگیر و راهبند و…در تهران مشهد اصفهان و سایر شهرهای ایران از فروشگاه لوازم ترافیکی ایمن ساین با مجموعه ما در تماس باشید.

 

تابلوهای ترافیکی

بدون شک اولین تصور عموم افراد درباره تجهیزات ترافیکی انواع تابلوهای ترافیکی یا علائم ترافیکی را در ذهن تداعی می کند که نشان دهنده اهمیت تابلوهای کنترل ترافیک و نقش حیاتی آن ها در ایمنی مسیر های درون شهری و برون شهری است.تابلوهای ترافیکی شامل علائم ترافیکی و تابلوهای مسیرنما و تابلوهای ریلی در سطح شهر و جاده های کشور است که توسط لوله های بلند آهنی بر روی زمین نصب می شوند.

کاربردهای تابلو ترافیکی

اغلب تابلوهای ترافیکی در اکثر کشورهای جهان مشخصات و علائم یکسانی دارند و هرکدام از این تابلو ها وضعیت خاصی را اعلام میکنند و در گروه های مختلفی تقسیم شده اند.اعلام آگاهی و یا الزام راننده به انجام کار مشخصی از مهمترین کاربرد های این تابلو ها است.

انواع تابلو ها

تابلو های ترافیکی به سه گروه ذیل تقسیم بندی می شوند.

  • تابلوهای آگاهی دهنده
  • تابلوهای منع کننده
  • تابلوهای هشدار دهنده

انواع علائم ترافیکی

  • تابلو ترافیکی گالوانیزه
  • تابلو ترافیکی گاردریل
  • تابلو ورود ممنوع
  • تابلو دست انداز
  • تابلو ترافیکی دستی

به دلیل اینکه این تابلوها مستقیما با جان شهروندان در ارتباط است باید از کیفیت عالی برخوردار باشد و باید به گونه ای باشد که قابل استفاده در شرایط جوی گوناگون باشد و مرغوبیت خود را از دست ندهد.تابلوها و علائم ترافیکی تولیدی مجموعه آسیا ویژن با ابعاد مختلف طبق استانداردهای وزارت راه وشهرداری می باشد.
تمامی تابلوها از مواد اولیه و رنگ های مرغوب تهیه شده و از لحاظ کیفیت درجه بالایی دارد و همچنین تابلوها و علائم ترافیکی و راهنمایی رانندگی طبق سفارش مشتریان نیزتولید می شود.امکان تولید تابلو ها در در ابعاد مورد نیاز و استفاده از شبرنگ در تابلو ها نیز در این مجموعه وجود دارد و شبرنگ در دو نوع لانه زنبوری و ساده تولید می شود که تولید تابلوهایی با کیفیت به دلیل وجود تجربه مهندسین مجموعه و تجربه مهندسی 7 تا 10 ساله بوده است.

علائم و تابلوها در این بخش، تابلوهای متنوعی در شرکت ایمن ساین طراحی و تولید می‌گردد که شامل موارد زیر هستند:  تابلوهای راهنمای مسیر (ریلی و ساده) تابلوهای راهنمای مسیر یا نوشتاری نیز همان‌طور که از اسمشان پیداست جهت آدرس‌دهی مسیرهای مختلف استفاده می‌شوند. این تابلوها در انواع معلق جانبی و پیکانی ساخته‌ شده و بر روی دکل یا در حاشیه معابر نصب می‌شوند. زمینه این تابلوها بیشتر از نوع ریلی و از ورق گالوانیزه بوده و شبرنگ مورد استفاده نیز از نوع پُربازتاب منشوری (Hi Prismatic) است.

 تابلوهای انتظامی تابلوهای انتظامی و اخطاری برای ابلاغ قوانین و مقررات تردد، آگاه‌سازی از خطرات مسیر و خبررسانی از شرایط و امکانات یا محدودیت‌های مسیر به رهروان استفاده می‌شوند. این تابلوها به دو دسته کلی شهری و جاده‌ای تقسیم می‌شوند. تابلوهای شهری معمولاً از نوع قالبی با پوشش رنگ الکترواستاتیک و تابلوهای جاده‌ای غالباً با ابعاد بزرگتر و زمینه ورق ساده گالوانیزه گرم هستند. شبرنگ‌های استفاده‌شده در این تابلوها از رده مهندسی 3M یا Kiwalit با بست مخصوص است و برای پایه‌های آن‌ها نیز از لوله 2 اینچی با پوشش ضدزنگ و رنگ هواخشک استفاده می‌شود.

تابلوهای اسامی معابر و اماکن تابلوهای اسامی معابر اغلب در ابعاد 31×80 سانتیمتر در ابتدای کوچه‌ها و معابر نصب شده و جهت معرفی آن‌ها استفاده می‌‌شوند. زمینه این تابلوها از ورق 2 میلیمتر با رنگ الکترواستاتیک لاجوردی بوده و شبرنگ نوشتار آن‌ها نیز از نوع رده مهندسی است. تابلوهای اماکن نیز به‌صورت پیکانی و در ابعاد 40×100 سانتیمتر ساخته می‫شوند و جهت معرفی اماکن خاص از قبیل بیمارستان، داروخانه، کتابخانه و … به کار می‌روند.

نوشتن نظر

نام شما:


نظر شما: توجه : HTML ترجمه نمی شود!

رتبه: بد           خوب

کد امنیتی را در کادر زیر وارد نمایید: